Dec 20, 2015

Death

I do not want to come to the end of my life jumping into the arms of death glad to release this mortal coil due to depression and hatred of my life and existence on this earth.




Nor do I wish to fear death so greatly that I would sacrifice my everything to spend just a little more time on this plane of existence.




I'd wish for death to be a natural process that I take in as the inevitable and remain neutral to it as it comes to pass.




or:


Jeg ønsker ikke å komme til slutten av livet mitt å hoppe i armene på død glad for å slippe dette dødelige coil på grunn av depresjon og hat i mitt liv og eksistens på denne jorden. Heller ikke jeg ønsker å frykte døden så sterkt at jeg ville ofre min alt for å tilbringe litt mer tid på dette planet av eksistens . Jeg ville ønske for døden å være en naturlig prosess som jeg ta i så det uunngåelige og være nøytral til det som det kommer til å passere .


--
Tim

No comments:

Post a Comment